CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday, August 6, 2012

Baju Nikah

Oleh sebab hari ini bercuti dan bersenang-senang selepas iftar tadi, saya ambil masa untuk intai-intai design baju nikah yang saya rasa teringin nak buat macam tu. kalau saya dianugerahkan kepandaian untuk menjahit sendiri, pasti saya akan usahan jahit sendiri..




Ni la design baju yang berkenan di hati. Tapi saya nak buat baju kurung moden. Leher nak cekak musang dan ada button cendawan macam dalam gambar ni. Elegen sangat. Then finishing bawah baju nak macam gambar no 2..Ada tak yang nak jahit macam tu.. kalau la ada,sure saya seronok. Lagi seronok kalau harga murah. seronok sampai melompat-lompat.Tapi yunggula macam mana hasilnya nanti..huhuhuhuhu...


sumber Cinta 2 Collection

No comments:

Post a Comment