CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Tuesday, March 26, 2013

minggu ke 8

Hari ini hari ulangtahun perkahwinan kami yang ke dua bulan..sekejap je dah masuk bulan ke 3...kandungan saya juga sudah menjangkau minggu ke-8 esok hari..hehehhee.. calculate smp macam tu sekali kan..cepat preg?alhamdulillah Allah nak bagi rezeki..saya terima dengan hati yang terbuka..suami juga sangat teruja bila tahu berita ni..syukur, dia pun tidak menolak.
Hampir semua perempuan hamil akan mengalami alahan..nasib badan masing-masing..minggu ke -7 kehamilan, saya lerap terkencing. setengah jam sekali mesti nak ke tandas. kalau di ofis lg siksa..habis basah seluar dalam. Kalau malam, tido mst 3-4 kali bangun untuk ke toilet..samapi ad beberapa hari, saya tidur tanpa seluar & seluar dalam.*Sensored*.basah dah kedua2nya sbb air ye..bukan air kencing..mujur suami memahami..start jumaat lepas saya mula pening-pening dan penat yang melampau..sabtu saya muntah2 sehingga badan dh tak bermaya nak jalan.bernomad dlm bilik air ntah brape lame..dr bilik air ke tandas. dr tandas ke bilik air..maklumla, bilik air dan tandas umah saya berasingan..last2 saya tgg je kat bilik air sampai semua habis saya muntahkan..lagi bertambah lemah bila en suami akan ke Kluang, Johor atas sbb ada tournament bola sepak..tinggal la saya sorang2..walaupun berat hati nak lepaskan, saya PASRAH..hahahahha..separa redha ni..mudah2an pergi dan balik dengan selamat..=)

No comments:

Post a Comment